سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سکه انداختن ترامپ سوژه رسانه‌ها شد+ فیلم

رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم افتتاحیه بازی‌های سالانه ارتش این کشور روش نامتعارفی را برای پرتاب سکه انتخاب کرد که باعث سوژه شدن او در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتن پست، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم افتتاحیه صد و نوزدهمین دوره بازی‌های نیروهای مسلح آمریکا روش نامتعارفی را برای پرتاب سکه به کار گرفت که باعث تمسخر او در شبکه‌های اجتماعی شد.

در این مراسم که تعداد دیگری از مقامات کاخ سفید از جمله وزرای دفاع و امور خارجه آمریکا نیز حضور داشتند، داور از ترامپ دعوت کرد که با پرتاب سکه، تیمِ آغازکننده بازی را مشخص کند.

اما او به جای اینکه سکه را با انگشت سبابه و  شست نگهدارد و به صورت چرخشی به هوا پرتاب کند آن را با کف دستش مستقیم مانند یک توپ به هوا پرتاب کرد.

بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از روش عجیب و غریبی که ترامپ در این مراسم برای پرتاب سکه استفاده کرد ابراز تعجب کرده و گفته‌اند او مطمئنا پیش از آن هرگز شیر یا خط نکرده بود.

برخی از کاربران نیز به پرتاب بیش از حد بلند سکه توسط ترامپ اشاره کرده و گفته‌اند او احتمالا می‌‌خواسته سکه را بلندتر از اوباما به هوا پرتاب کند!

ویدئوی پرتاب سکه توسط ترامپ در مراسم افتتاحیه بازی‌های نیروهای مسلح آمریکا تاکنون بیش از دو میلیون بار در شبکه‌های اجتماعی دیده شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
جواد
۱۷:۱۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
رفتارش به آدمیزاد نمی خوره کلا.
جواد
۱۷:۱۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
رفتارش به آدمیزاد نمی خوره کلا.