سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان خبر داد؛

شناسایی تخلف میلیاردی در گشت تعزیرات حکومتی از ۲۲۷۰ واحد صنفی در استان سمنان

محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: حدود ۷۴۲ واحد متخلف در گشت مشترک تعزیرات حکومتی در ۲۲۷۰ واحد صنفی در نه ماه سال جاری استان شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: در ۹ ماه سالجاری تعزیرات حکومتی با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی استان ۶۵۸ نوبت گشت مشترک برگزار کرد که در این راستا از ۲۲۷۰ واحد صنفی، خدماتی و شرکت‌های تولیدی بازرسی بعمل آمد.

محمدی افزود: در گشت برگزار شده تعداد ۷۴۲ واحد متخلف شناسایی که پس از تشکیل گزارش توسط دستگاه‌های نظارتی پرونده متخلفین پس از ارجاع به شعب مربوطه و محرز شدن تخلف. اشخاص خاطی به جزای نقدی به مبلغ ۲۱ میلیاردو ۲۲۲ میلیون و ۹۱۲ هزارو ۶۰۲ ریال جزای نقدی و ضبط کالا، معدوم نمودن کالا، و الزام عرضه کالا در شبکه و درج در پرونده محکوم شده اند.

مدیر کل تعزرات حکومت استان سمنان اظهار داشت: در گشت برگزار شده تعداد ۷۴۲ واحد متخلف شناسایی که پس از تشکیل گزارش توسط دستگاه‌های نظارتی پرونده متخلفین پس از ارجاع به شعب مربوطه و محرز شدن تخلف. اشخاص خاطی به جزای نقدی به مبلغ ۲۱ میلیاردو ۲۲۲ میلیون و ۹۱۲ هزارو ۶۰۲ ریال جزای نقدی و ضبط کالا، معدوم نمودن کالا، و الزام عرضه کالا در شبکه و درج در پرونده محکوم شده اند.

وی با اشاره به اینکه ا. فزایش برگزاری گشت‌های مشترک در روز‌های آینده گشت مشترک به منظور پیشگیری از وقوع تخلفات و جنبه ارشادی برای واحدین صنفی و خدماتی است و مشارکت مردم در اعلام گزارش از واحد‌های متخلف می‌تواند در نظارت و کنترل قیمت‌ها در بازار بسیار موثر واقع شود.

انتهای پیام / م

شناسایی ۷۴۲ واحدمتخلف در گشت ۲۲۷۰ واحد صنفی استان سمنان

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.