سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمود یوسفی اعلام کرد:

ارسال ۱۷ هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ققنوس

دبیر سومین دوره جشنواره دانشجویی ققنوس گفت: ۱۷ هزار اثر به دبیرخانه اصلی رسیده که از این میان ۲۵۰ اثر توسط داوران اصلی جشنواره بررسی شده و ۶۵ اثر شایسته تقدیر شناخته شده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز سه شنبه (۲۰آذر ) محمود یوسفی دبیر سومین دوره جشنواره دانشجویی ققنوس در جریان نشست خبری اختتامیه این جشنواره در ساختمان شهید شهبازی مجموعه فرهنگی دانشجویی ۱۳ آبان در تهران گفت: جشنواره ققنوس بزرگترین جشنواره هنری دانشجویی است.
وی افزود: امسال شاهد برگزاری اختتامیه دوره دوم و دوره سوم به طور همزمان از ۲۳ الی ۲۵ آذر هستیم که در دانشگاه علوم پزشکی ساری در استان مازندران برگزار می شود.
یوسفی با اشاره به اینکه جشنواره در ۱۴ رشته برگزار شده گفت: در دوره سوم ۱۷ هزار اثر در سطح استانی به دبیرخانه اصلی رسیده که از این میان ۲۵۰ اثر توسط دلوران اصلی جشنواره بررسی شده که ۶۵ اثر شایسته تقدیر شناخته شده که در مراسمی در اختتامیه از آنها تقدیر خواهد شد.
دبیر جشنواره ققنوس در مورد استان های شرکت کننده هم گفت: ۲۳ استان شرکت کردند که ۱۸ استان دارای اثر برگزیده هستند که نشان از سطح بالای آثار و مشارکت دانشجویان دارد. در این میان استان لرستان با هفت اثر، البرز با شش، فارس با پنج اثر، و ایلام با پنج اثر، استان های برگزیده هستند.
یوسفی خاطرنشان کرد: ما در جشنواره ۳ مرحله قبل،حین و پسا جشنواره را در نظر گرفته ایم و از تولیدات جشنواره حمایت هم صورت می گیرد.به طور نمونه گروه تئاتر خراسان و یا گروه موسیقی البرز از خروجی های همین جشنواره هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، ققنوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.