سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

اختصاص اعتبار برای خرید کتاب از ناشران خراسان شمالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای خرید کتاب از ناشران و مولفان این استان خبرداد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، حسین فرخنده  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این جلسه با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیارد ریال از ناشران و مولفان استان خراسان شمالی کتاب خریداری و در بین مراکز، موسسات و نهاد‌های دولتی توزیع شد، گفت: این مبلغ برای سال جاری هم در دستور کار کمیته خرید کتاب استان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تشکیل جلسات با ناشران و نظرخواهی از آن‌ها برای خرید کتاب از رویکرد‌های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

فرخنده با بیان اینکه ناشران باید در راستای خرید کتاب مطالبه گری کنند، افزود: خرید کتاب از ناشران و توزیع آن‌ها در بین مراکز و موسسات یکی از راهکار‌ها و گام‌های ارزنده در جهت توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه است.

رضا رضایی معاون امور فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم مهلت ارسال تقاضای ناشران استانی برای خرید کتاب را تا پایان دی ماه اعلام کرد و افزود: ناشران می‌بایست کتاب‌های منتشره سال ۹۷ را به این معاونت ارسال کنند تا در کمیته خرید کتاب استان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

در پایان این نشست ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اهدا لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یاد بود از «سید احسان سیدی زاده» مروج برتر کتاب و کتابخوانی استان قدردانی کرد.

انتهای پیام / ع

اختصاص اعتبار برای خرید کتاب از ناشران خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.