مدیر عامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران از عرضه گوشت منجمد در میادین ترهبار خبر داد.
وی با بیان اینکه ما در عرضه محصولات به ۴ شاخصه کیفیت، قیمت، تنوع و مشتریمداری توجه میکنیم گفت: میانگین اختلاف قیمت ما با سایر مراکز سطح شهر ۴۲ درصد است که در حوزه سبزیجات ۳۲ درصد، حبوبات ۲۲ درصد و در اقلام پروتئینی از ۹ تا ۳۰ درصد است.
راد با تأکید بر اینکه در مورد گوشت قرمز و مرغ نهایت همکاری را با امور دام داریم، گفت: کسانی که گوشت را عرضه میکنند همگی تولیدکننده هستند و ما از این گوشت سود نمیبریم و فقط توزیع کننده هستیم.
وی با اشاره به توزیع گوشت قرمز با استفاده از کارت ملی شهروندان گفت: هر شهروند میتواند با ارائه کارت ملی خود در هر هفته سه بار مراجعه کرده و دو کیلو گوشت قرمز منجمد را با قیمت ۲۸ تا ۲۹ هزار تومان دریافت کند در حالی که قیمت گوشت قرمز در سایر اماکن شهر مبلغی حدود ۴۸ هزار تومان است و هدف ما از این کار رساندن گوشت به دست مصرفکننده واقعی است.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با بیان اینکه در جشنواره ارگانیک ۱۲۰ تولیدکننده داخلی شرکت کردهاند گفت: انجمن ارگانیک یک NGO غیردولتی است که تمام مسائل مربوط به ممیزی این شرکتها از ابتدا تا انتها در اختیار این انجمن است.
راد با تأکید بر اینکه هدف ما از برگزاری این جشنواره فرهنگسای به منظور استفاده از کالای ایرانی و حمایت از سلامت شهروندان بوده است، گفت: از آن جایی که به نوعی حکایت از کالای ایرانی گذاشته شده برخود وظیفه دانستیم که سهمی در این حمایت داشته باشیم.
وی با بیان اینکه جشنواره محصولات ارگانیک روز پنجشنبه ۱۰ صبح با حضور حناچی شهردار تهران در بوستان گفتگو برگزار میشود، اظهار کرد: شرایط اقتصادی که در کشور ما حاصل شده شرایط خاصی است و باید به حمایت از تولیدات داخل توجه بیشتری کنیم.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با بیان اینکه بحث دوم بحث سالمسازی است، تأکید کرد: نگاه ما در حمایت از سلامت شهروندان نگاه پیشگیری از بیماری است.
راد با بیان اینکه سازمان زیباسازی برای برگزاری این جشنواره از ما حمایت کرده و از ما هزینهای نگرفته است، گفت: این جشنواره با حداقل هزینه برگزار شده و در طول برگزاری جشنواره کمیته نرخگذاری بر قیمتها نظارت میکند.
وی با بیان اینکه کالای ارگانیک با سایر کالاها از حیث پرورش تفاوت دارد، اظهار کرد: این موضوع سبب میشود که هزینه آن مقداری بالاتر برود و با توجه به هزینههایی که تولیدکننده انجام میدهد این افزایش قیمت تا قدری بدیعی است.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران در ادامه گریزی هم به موضوع ساختمان جدید سازمان میادین میوه و ترهبار زد و گفت: ساختمان مرکزی معارضی ندارد و معاونت عمرانی در حال کار بر روی نمای بیرونی است و از روزی هم که آمدم به کارمندان در معاونت عمرانی گفتم که کار در ساختمان نباید دچار وقفه شود و هر چه سریعتر تکمیل شود.
وی در خصوص تمهیدات سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برای شب یلدا تصریح کرد: در تمامی بازارهای این سازمان برای شب یلدا عرضه انار و هندوانه با نرخ مصوب کمیته نرخ گذاری دولت انجام خواهد شد و آجیل نیز در تمامی بازارهایی که غرفه عرضه آجیل دارند با تخفیف بین ۲۲ تا ۳۰ درصد ارزانتر از سطح شهر تهران عرضه خواهد شد.
انتهای پیام/