سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بربازار شب یلدا در زنجان تشدید می شود

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا نظارت بر بازار در زنجان تشدید می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اسماعیل مسلمی رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در استان زنجان گفت: ۳۲ بازرس در دو شیفت صبح و عصر بر بازار عرضه و فروش میوه، خواروبار، خشکبار و شیرینی نظارت می‌کنند.

وی اظهار کرد: از این تعداد ناظر ۲۰ بازرس درشهر زنجان فعالیت می‌کنند و نظارت بربازار از روز یکشنبه ۲۵ آذرماه با توجه به افزایش خرید‌ها بیشتر می‌شود.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه اداره بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت استان زنجان از آغاز سال بازرسی‌های مستمری از اصناف انجام داده و با متخلفین به جد برخورد کرده است، اظهار کرد: شهروندان تخلفات واحد‌های صنفی را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

مسلمی افزود: شکایت مردم از واحد‌های صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است و در صورت قطعیت تخلف واحد صنفی، پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود و در برخی موارد هم منجر به رضایت شاکی می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
 

نظارت بربازار شب یلدا در زنجان

برچسب ها: تعزیرات ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.