سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح:

مرز مهران میزبان پیکر ۴۶ شهید دوران دفاع مقدس می‌شود

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: ۲۷ آذرماه پیکر‌های مطهر ۴۶ شهید دوران دفاع مقدس که در مندلی و زرباطیه شناسایی شده اند از مرز مهران به کشور باز خواهند گشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،سردار سیدمحمد باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در گذرگاه مرزی شلمچه گفت: ۲۷ آذرماه نیز پیکر‌های مطهر ۴۶ شهید دوران دفاع مقدس که در مندلی و زرباطیه شناسایی شده اند از مرز مهران به کشور باز خواهند گشت.

وی افزود:همچنین پیکر چهار مجاهد شهید عراقی از لشکر بدر که در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیده و اخیرا در جزیره عجراویه نزدیکترین جزیره به بصره تفحص شدند وجود دارد.

وی افزود: پیکر‌های این چهار شهید پس از انتقال به مشهد مقدس و طواف در حرم امام رضا (ع) برای خاکسپاری به کربلا و نجف منتقل می‌شوند.

پیکر ۷۲ شهید در عملیات‌های رمضان، کربلای ۵ و تک دشمن دراواخر جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند که اخیرا در مناطق عملیاتی زبیدات، شلمچه و کتیبان از سوی گروه‌های تفحص در خاک عراق شناسایی شدند.

‌پیکر‌های مطهر این شهدا با برگزاری آئینی بر روی دوش عشایر بسیجی اهل سنت منطقه گچین بندرعباس از گذرگاه مرزی شلمچه وارد خاک میهن اسلامی شدند.

مرز شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر قرار دارد.

انتهای پیام / د

بازگشت پیکر شهدا به میهن

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.