سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه امام رضا(ع):

فرهنگ اسلامی عامل کلیدی نزدیکی دو کشور ایران و عراق است/در سایه وحدت اسلامی در کنار کشور دوست و همسایه عراق ایستاده‌ایم

رئیس دانشگاه امام رضا(ع)گفت:تمام موفقیت‌ها و پیروزی‌هایی که ملت مجاهد عراق به آن دست پیدا می‌کند برای ما هم حکم پیروزی را دارد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، مرتضی رجوعی رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا در مراسم جشن اولین سالگرد پیروزی غیرتمندانه ملت عراق در برابر داعش گفت:دو عامل بزرگ و کلیدی که دو کشور ایران و عراق را به هم نزدیک‌تر کرده است. یکی فرهنگ اسلامی است که در عمق مسایل فرهنگی دو ملت ریشه دارد و دیگری منافع مشترک دو کشور در سطح منطقه است.

وی با بیان اینکه ما دو ملت در غم و شادی هم شریک هستیم تصریح کرد: همانگونه ما همه ساله پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم پیروزی ملت عراق بر گروه تکفیری صهیونیستی داعش را جشن می‌گیریم.

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا گفت:این پیروزی نه تنها برای ما بلکه برای کل جهان اسلام حائز اهمیت است.

رجوعی با اشاره به اهداف مستکبران جهانی از تشکیل گروهک‌های تروریستی همچون داعش افزود:تسلط بر خاورمیانه و تغییر نقشه این منطقه از اهداف مستکبران جهانی از تشکیل گروهک‌های تروریستی است که همواره سعی دارند کشور‌های دوست و همسایه عراق و سوریه را به سمت تجزیه ببرند.

وی تصریح کرد: تسلط بر منابع انرژی از دیگر اهداف دشمنان است آنان نتوانستند بر منابع نفت و انرژی تسلط یابند و همواره با شکست مواجه شده اند.

رئیس دانشگاه امام رضا گفت: ما همواره در سایه وحدت اسلامی در کنار کشور دوست و همسایه عراق ایستاده‌ایم و در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی می‌کنیم. امیدواریم با توسل به خداوند متعال و ائمه اطهار این پیروزی تداوم یابد.

انتهای پیام//م. ص
 

پیروزی بر داعش برای  جهان اسلام حائز اهمیت است

برچسب ها: داعش ، وحدت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.