سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد؛

۳۰ مؤسسه قرآنی در شهرستان بروجرد فعالیت می کنند

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از فعالیت ۳۰ مؤسسه قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: این نهادها در راستای نشر فرهنگ قرآنی در مناطق شهری و روستایی فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، با بیان اهمیت اجرای برنامه های قرآنی و نهادینه سازی فرهنگ دینی به ویژه بین نسل جوان بیان داشت: فعالیت ها و برنامه های قرآنی در این شهرستان روندی صعودی و افزایشی داشته است.

وی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با همکاری مؤسسات و خانه های قرآنی این شهرستان در نظر دارد برنامه ها و فعالیت خود را با اثرگذاری بیشتری افزایش دهد و در این راستا از پتانسیل مؤسسات قرآنی و فعالان این عرصه بهره لازم را به نحو مطلوبی خواهیم برد.

حجت‌الاسلام جعفرپور تصریح کرد: مؤسسات و خانه های قرآنی سطح شهرستان بروجرد نیازمند حمایت مادی و معنوی به منظور توسعه فعالیت ها و برنامه های خود هستند، به همین منظور مسؤولان استانی باید توجه ویژه ای نسبت به توسعه فعالیت ها و برنامه های قرآنی از خود نشان دهند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در پایان از اهم فعالیت ها و برنامه های مؤسسات و خانه های قرآنی و شیوه تدریس مربیان این شهرستان اظهار رضایتمندی کرد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون درشهرستان بروجرد ۳۰ مؤسسه قرآنی شهری و روستای در راستای نشر فرهنگ قرآنی فعالیت دارند.

حجت الاسلام جعفرپور ادامه داد: قرآن مجید، برترین و آخرین پیام خداوند و بزرگ ترین گوهر گرانبهای به جای مانده از پیامبر گرامی اسلام(ص) سرچشمه جوشان معارف اسلامی و اقیانوس بیکران حقایق است.

وی با اشاره به جایگاه والای تفکر و تدبر در دین اسلام بیان کرد: شکل گیری شخصیت و هویت دینی افراد بسته به تفکر و تدبر در مبانی دینی دارد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد تصریح کرد: پتانسیل بالای فرهنگی و مذهبی دراین شهرستان موجب شده که استقبال خوبی از برنامه های دینی به‌ ویژه امور قرآنی داشته باشیم.

انتهای پیام/د

فعالیت ۳۰ مؤسسه قرآنی در شهرستان بروجرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.