سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت مطرح کرد؛

اعلام آمادگی دانشگاه آزاد برای حمایت از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی

مسائلی با اشاره به توان علمی بالای شرکت‌های دانش بنیان از همکاری با دانشگاه آزاد برای حمایت از تولید محصولات در حوزه تجهیزات پزشکی خبر داد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مسائلی مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت به همراه رئیس اداره نظارت برتولید و کنترل کیفی، سرپرست اداره صادرات تجهیزات پزشکی و جمعی از مدیران، از غرفه‌های مستقر در نخستین نمایشگاه فن بازار نانو تجهیزات پزشکی با بیش از ۶۰ محصول دارای نوآوری در حوزه تجهیزات پزشکی بازدید کرد و با مسئولان غرفه‌ها و پژوهشگران حاضر در فن بازار گفتگو کرد و در جریان فرآیند تولید اولیه محصولات آنان قرار گرفت.

مسائلی در ادامه بازدید از نمایشگاه فن بازار در یک کارگاه یک ساعته در جمع غرفه داران و پژوهشگران حاضر ضمن بیان مختصر الزمات قانونی و نظارتی وزارت بهداشت بر تولید، از اعلام آمادگی کامل اداره کل تجهیزات پزشکی برای آموزش مسئولان فنی شرکت‌ها خبر داد و افزود: برگزاری و شرکت مدیران شرکت‌های دانش بنیان تولیدی تجهیزات پزشکی در این دوره‌های آموزشی می‌تواند مسیر پیشرفت آن‌ها را هموار کند و می‌توانیم آنان را در این مسیر حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه شرکت‌های تولیدی باید برای ادامه فعالیت پروانه ساخت از وزارت بهداشت داشته باشند، گفت: برگزاری این نمایشگاه ارزشمند قابل تقدیر است چرا که صاحبان شرکت‌ها از توان علمی بالایی برخوردار هستند و وزارت بهداشت برای کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

عقد تفاهم‌نامه با صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه این اداره کل تجهیزات پزشکی با عقد تفاهم‌نامه با صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی زمینه مشاوره‌ای تخصصی برای تسهیل فرآیند تولید محصولات تولیدکنندگان ایجاد کرده است، بیان کرد: این آمادگی را داریم که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی هم یک شرکت مشاوره‌ای برای حمایت از تولیدکنندگان این مرکز برای تسهیل و تسریع در فرآیند تولید محصولات آنان راه اندازی کنیم.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه فن بازار در حوزه تجهیزات پزشکی با همکاری اداره کل امور اقتصادی دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تعامل مستقیم صندوق‌های سرمایه گذاری با واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان از روز شنبه ۱۷ آذرماه جاری آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.