سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله های کالای قاچاق در خوزستان توقیف شدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف 2 محموله کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی"، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهبهان با اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق را در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات موفق آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار زیادی ابزارآلات فاقد مدارک گمرکی کشف گردید اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را 4 میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: در عملیاتی دیگر مأموران پلیس شهرستان ماهشهر یک کامیون حامل 231 طاقه پارچه قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر 2 میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: در مجموع 2 بار توقیف شده 9 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با تأکید بر اينکه در این رابطه 2 متهم دستگیر و تحويل مرجع قضائی داده شدند، اذعان داشت: عملکرد قاچاقچيان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از این رو تلاش پليس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

کشف و ضبط کالاهای قاچاق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.