سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان:

معافیت مالیاتی تعاونی مرزنشینان نیاز به مصوبه جدید دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:معافیت مالیاتی تعاونی مرزنشینان نیاز به مصوبه جدید دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست با اتاق تعاون و تعاونگران استان هرمزگان گفت: بررسی میزان معافیت‌های مالیاتی تعاونی مرزنشینان و نیز رسیدگی به لیست کالا‌های قابل ورود از طریق تعاونی‌های مرزنشینی انجام شده، اما برای رفع

مشکلات نیاز به ابلاغ مصوبه جدید است.

محمد شریعتمداری افزود: موضوع معافیت مالیاتی باید ابتدا در کمیسیون اقتصادی دولت مورد بررسی قرار بگیرد و مصوبه جدیدی ابلاغ شود تا مشکلات موجود بر سر راه تعاونی‌های مرزنشینان برداشته شود.
وی گفت: بیشتر مسائل و مشکلاتی که در نشست با اتاق تعاون و اتحادیه‌های تعاونی‌های هرمزگان داشتیم از طریق تصمیم‌های محلی قابل رفع است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مشکلاتی که در هرمزگان قابل رفع است، در نشست شورای اداری این استان مطرح و حل و فصل می‌شود، اما اگر محور‌هایی نیاز به تصمیم گیری در سطح ملی داشته باشد از طریق دولت پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

شریعتمداری گفت: در مجموع برای رفع مشکلات حوزه تعاونی‌های مرزنشینی هرمزگان، سیاست‌های جدید هم افزایی از طریق ظرفیت‌های این استان دنبال شود.

وی گفت: برای تحقق این مهم استفاده از توان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بانک‌های رفاه، تعاون و صندوق‌های توسعه تعاون روستایی و عشایری مورد تاکید قرار می‌گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سند توسعه دریا محور نیز بیان داشت: می‌توان هرمزگان را به عنوان استان پایلوت در اجرای طرح توسعه سند دریا محور درنظر گرفت و در صورت مثبت بودن اثر آن این طرح در سایر استان‌های کشور نیز اجرا شود.

شریعتمداری ابراز داشت: در تهیه و اجرای این طرح می‌توان در گرایش‌های مختلف از همه ظرفیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/ز

سفر وزیر تعاون به هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.