سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب مدیرعامل هلال‌احمر استان فارس

رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی حسین درویشی را به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در همایش نکوداشت خدمات داوطلبانه و تجلیل از داوطلبان برگزیده هلال احمر استان فارس، حسین درویشی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس منصوب شد.

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در حکم حسین درویشی آورده است: «در اجرای بند «د» ماده ۱۰ اساسنامه جمعیت و بر اساس صورتجلسه ۸/۹/۱۳۹۷ هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان و نظر به شایستگی، تعهد و سوابق مفید و ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس» منصوب می‌شوید.

با عنایت به جایگاه اجتماعی و فرهنگی استان، از جنابعالی انتظار دارم ضمن توجه به ماموریت ها، اهداف و وظایف جمعیت، با بهره گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، تمام همت و توان علمی و اجرایی خود را در راستای توسعه و بهبود عملکرد مجموعه و ارتقاء سطح خدمات جمعیت در استان به کار گیرید.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسالت دارم.»

گفتنی است، در روز سوم آذرماه در مراسمی حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر فارس منصوب شده بود.

انتهای پیام/چ

مدیرعامل هلال‌احمر استان فارس منصوب شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.