سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۸ ماهه امسال؛

اختصاص بیش از ۸۷ میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی مددجویان فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از اختصاص ۸۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل امداد خمینی فارس با عنوان اینکه از محل بند ب. تبصره ۱۶ قانون بودجه کل کشور امسال، ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی ارزان قیمت برای مددجویان کمیته امداد استان پیش بینی شده است، اظهار کرد: تاکنون ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل ابلاغ و از این میزان تسهیلات اشتغال‌زایی زمینه جذب ۷۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معادل ۶۹ درصد از کل اعتبارات جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه طی هشت ماهه امسال ۸۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۴ هزار و ۷۷۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان فارس پرداخت شده است، افزود: این در حالی است که ۸۱ درصد این تسهیلات به میزان ۷۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها و ۱۹ درصد به میزان ۱۶ میلیارد تومان از محل تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد اعطا شده است.

بذرافشان در مورد نوع مشاغل ایجادشده در طی هشت ماهه امسال، گفت: ۲ هزار و ۶۸۸ طرح در مشاغل خدماتی، هزار و ۶۵۶ مورد دام‌پروری، ۲۱۷ مورد صنایع‌دستی و ۱۵۹ مورد کشاورزی و ۵۰ مورد صنعتی و معدنی ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان فارس اعلام کرد: بر اساس محل سکونت مجری طرح در هشت ماهه امسال، تعداد هزار و ۹۵۷ مورد طرح با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان وام شهری و تعداد ۲ هزار و ۸۱۳ طرح با اعتبار ۵۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وام روستایی پرداخت شده است.
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.