سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۱۳۳ درصدی صادرات کالا از استان به کشور پاکستان

صادرات کالا از استان سیستان وبلوچستان به کشور پاکستان طی ۸ ماهه امسال به ارزش بالغ بر ۳۱۶ میلیون دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش، رشد ۱۳۳ درصدی داشته است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان وبلوچستان گفت: کل صادرات از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان به کشور پاکستان، طی ۸ ماهه ابتدایی سالجاری به ارزش ۳۱۶ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۲۱۷ دلار است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش، یکصدو سی و سه درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: میزان صادارت در ۸ ماهه امسال از گمرکات استان به کشور پاکستان دارای ارزش ۸۴ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۷۷۳ دلار و از بازارچه‌های مرزی استان نیز به ارزش ۲۳۲ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۴۴۴ دلار است.

وی در پایان افزود: طی مدت ۸ ماهه ابتدایی سالجاری از استان سیستان و بلوچستان اقلامی از جمله مصالح ساختمانی (سیمان)، خرما، گاز و صیفی جات به کشور پاکستان صادر شده است.

استان سیستان و بلوچستان با کشور پاکستان حدود یکهزار کیلومتر مرز مشترک دارد که خود، ظرفیت بزرگی در موضوع تجارت و مبادلات مرزی با این کشور بزرگ و پرجمعیت است.

مرز مشترک این استان با پاکستان ظرفیت بزرگی در زمینه تجارت و مبادلات مرزی با این کشور بزرگ و پرجمعیت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/پ

رشد صادرات کالا از سیستان و بلوچستان به کشور پاکستان

برچسب ها: صنعت ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.