سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمیان:دو بازی دوستانه با صربستان برگزار می‌کنیم

سرپرست تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان در اردو‌های دو تا سه روزه حضور خواهند داشت تا به هماهنگی لازم برای بازی برابر صربستان برسند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابوالفضل کریمیان، سرپرست تیم ملی فوتسال بزرگسالان درباره برگزاری اردو‌های تدارکاتی این تیم گفت: اردوی آماده سازی فوتسال پس از استراحتی کوتاه و از دی ماه شروع می‌شود. این اردو‌ها ببه صورت کوتاه مدت برگزار خواهد شد. به دلیل برگزاری رقابت‌های لیگ در انتهای هفته، اردو‌های دو یا سه روزه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود تا بازیکنان به هماهنگی لازم برای رقابت‌های پیش رو برسند.

او با تایید اینکه تیم ملی فوتسال در بهمن ماه به مصاف تیم صربستان می‌رود گفت: با توجه با زمان فیفا دی در بهمن ماه، قرار است با تیم ملی فوتسال صربستان در این کشور و در روز‌های ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه دو بازی دوستانه برگزار کنیم.

کریمیان در پایان گفت: برای دیدار با صربستان با نظر سرمربی، بازیکنان جوان و با تجربه استفاده خواهد شد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. ضمن اینکه لژیونر‌ها هم با توجه به فیفا دی‌ها می‌توانند در کنار تیم حضور داشته باشند و طبق نظر سرمربی می‌توانند در کنار بازیکنان دیگر حضور داشته باشند.

انتهای پیام /

اظهارات سرپرست تیم ملی فوتسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.