سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ویزا برای بیش از 35 هزار زائر اربعین استان همدان

برای بیش از 35 هزار زائر کربلا در اربعین از استان همدان ویزا صادر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد نادری فر، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در آیین تجلیل از کارکنان ستاد اربعین استان همدان گفت: امسال با هماهنگی مرکز کنسولگری عراق و وزارت کشور برای زائران کربلای معلی که قصد داشتند در اجتماع اربعین شرکت کنند از همدان و 19 مرکز استان دیگر کشور ویزا صادر شد.

وی با اشاره به خدمات دهی ایستگاه های صلواتی استان همدان به بیش از 2 میلیون و 100 هزار نفر از زائران کربلا افزود: امسال 46 ایستگاه صلواتی از در استان و 12 ایستگاه صلواتی در کشور عراق از سوی ستاد اربعین استان به زائرین خدمات دهی کردند.

مدیر حج وزیارت استان همدان هم با بیان اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که فرهنگ‌سازی در قالب نذورات فرهنگی باشد گفت:در ستاد اربعین استان امسال صدور ویزا ها در کمترین زمان ممکن انجام می شد و در این مدت 90 هزار پرس غذا توزیع و نزدیک به 18 هزار نفر اسکان داده شدند.

محسن ساغرچی با تقدیر از خدمات مدیر کل صدا وسیمای مرکز همدان ، حضور رسانه ملی در کنار ستاد اربعین مشهود تر از سال های گذشته دانست.

مدیر صداو سیمای مرکز همدان هم از راه اندازی نخستین موکب خدمات رسانه ای از سوی صدا و سیمای مرکز همدان در کشور عراق خبر داد و گفت: ما اکیپ رسانه ای خود را در شهر های مختلف عراق و در کنار موکب های استان همدان قرار دادیم و همه خبرنگاران و گزارشگران شبکه های مختلف می توانستند از امکانات اینترنت ، برای شارژدوربین ها و دستگاه ها و ارسال سیگنال استفاده کنند.

مهدی دهقان نیری تهیه 25 روز برنامه های زنده از موکب ها و زائران در کشور عراق و برنامه های زنده و خبری مختلف را نشانه همراهی رسانه با حرکت های دینی و مذهبی مردمی دانست و افزود: به راستی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در ادامه راه قیام عاشورا است و ما رسانه ها باید کاری زینب گونه برای آشکار کردن این حرکت مردمی و دینی انجام دهیم.

در این آیین از کارشناسان صدور ویزا مراسم اربعین امسال در استان همدان قدردانی شد.

انتهای پیام/ا

صدور ویزا برای 35 هزار زائر کربلا در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.