سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:

بسیاری از مسائل مطرح در مجلس به مشکلات منطقه‌ای گره خورده است/در عدالت اجتماعی نیازمند رویکرد جدید در کشور هستیم

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت:مشکلات حوزه محلی در نحوه کار نمایندگان تاثیرگذار است و نمایندگان رای محورند و گریزی از این نیست.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر مشهد گفت: ارتقای معنوی و مذهبی شهر و اقتصاد پایدار در برنامه لحاظ شده، اما عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی از زیبایی‌های برنامه عملیاتی میان مدت شهرداری مشهد است و مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در عدالت اجتماعی نیازمند رویکرد جدید در کشور هستیم ، شهرداری‌ها، هزینه‌ها و مشکلاتشان پایدار است، اما درآمد‌های ناپایدار دارند. بسیاری از مسائل مطرح در مجلس به مشکلات منطقه‌ای گره خورده است، نمایندگان در مجلس مداوم مشغول حل مشکلات شهر و گروگان کار‌های شهری هستند.
 
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بقای نماینده در کار محلی است، اما رسالتش کار ملی است. مشکلات حوزه محلی در نحوه کار نمایندگان تاثیرگذار است و نمایندگان رای محورند و گریزی از این نیست. تا زمانی که دو مجلسی نشده باشیم این مشکلات پابرجاست. اگر ساختار‌ها را درست کنیم می‌توان رای‌ها را علنی کرد.‌ای کاش این دوره مجلس ۶ ساله شده بود تا دوره بعد این مشکلات نبود.

شیران خراسانی افزود: ما برای رای دوره بعدمان مجبوریم مواضعی بگیریم که شاید درست نباشد. مثلا حل مشکلات حوزه انتخابی نماینده توسط وزیر رای یک نماینده در استیضاح را تغییر می‌دهد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

امروز بقای نماینده در کار محلی است، اما رسالتش کار ملی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمدی
۱۳:۵۰ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
در واقع خدمت به مردم و ذکر خدا و سبب اطمینان قلب هاست.
خدمت را خداوند متعال پاداش می دهد و تلاش نمایندگان با وضو، کار صواب است، و موضع نماینده باید خدمت به مردم، حق الناس و عدالت اجتماعی باشد که سبب رضای خداوند متعال و خشنودی شجره ی طیبه حضرت زهرا شود و نمایندگان برای مردمشان تلاش می کنند و مردم هم سپاسگزارند و خدمات را می بینند و نمایندگان و مسیولین اجرایی محترم را تشویق به رفع کاستی ها برای جامعه ی سالم و متعالی می کنند.
تولید و حمایت از کالای ایرانی سبب جامعه ی سالم و پیشرفت کشور می شود