سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت:

کار کردن پاسخ محکمی به دشمنان نظام است

وزیر بهداشت گفت: آنچه می‌تواند پاسخ محکمی در برابر کسانی که نمی‌خواهند استقلال کشور را ببیند و مردم سالاری را تحمل کنند، کار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قاضی‌ زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز ۱۹ آذرماه در مرکز جامع سلامت بهداشت جعفرآباد رفسنجان گفت: خوشحالیم در دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان شاهد بهره‌برداری از مراکزی هستیم که موجب خشنودی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران در هر جایی که دنیا وظیفه و رسالت اصلی خود را رضایت مردم می‌دانند، افزود: در نظام  جمهوری اسلامی که رضایت و خدمت به مردم مورد رضایت خداوند هم است این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: به ویژه امروز در چهل سالگی عمر جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم همه مشکلاتی که برای ما در طول تاریخ ایجاد کردند و کارنابلدی‌های زیادی که خودمان داشتیم، آنچه می‌تواند پاسخ محکمی در برابر کسانی که نمی‌خواهند استقلال کشور ما را ببیند و مردم سالاری را در این کشور تحمل کنند کار است و کار، و آن چه مردم انتظار دارند حرف نیست کار است.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه همه این‌ها فضای فیزیکی است که تا کنون فراهم شده و چیزی که بیش از همه به درد مردم می‌خورد توجه، احترام ، محبت و تخصص است افزود: امیدواریم از این فضای ایجاد شده در جهت خدمت صادقانه به مردم استفاده شود.

وزیر بهداشت تأکید کرد: هر کاری از دست‌مان بر می‌آید برای همه مردم انجام دهیم، همه مجموعه بهداشت و کل دولت و کسانی که افتخار خدمت‌رسانی در جمهوری اسلامی دارند بتوانند چنین صفاتی داشته باشند، چون بالاترین افتخار است که بتواند گره‌ای از کار برادر و خواهر مسلمان خود باز کند به ویژه گره‌ای که مربوط به درد، مریضی و بهداشت است.

در این مراسم اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان به عنوان بزرگترین اورژانس جنوبشرق کشور با مساحت ۲۷۰۰ مترمربع با هزینه ۷ میلیارد تومان بهره برداری رسید.

همچنین بخش ICU اطفال بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان نیز با متراژ ۲۵۰ مترمربع و هزینه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

انتهای پیام/س

افتتاح بزرگترین اورژانس جنوب شرق کشور در رفسنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.