سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام قایقرانان همدانی به مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیات قایقرانی همدان گفت: قایقرانان باتجربه این استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد ضروری، رئیس هیات قایقرانی همدان بیان کرد: این رقابت ها که از عصر امروز به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می شود، حکم انتخابی تیم ملی را دارد و می خواهیم حداکثر سهمیه را برای استان کسب کنیم.

وی بیان کرد: تیم همدان را ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان تشکیل می دهند و 10 قایقران برتر این استان در مواد مختلف با یکدیگر رقابت می کنند.

رئیس هیات قایقرانی همدان به پیرامون وضعیت آرزو حکیمی پرافتخارترین قایقران همدانی اشاره کرد و گفت: حکیمی از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و بخت اصلی قهرمانی در این مسابقات محسوب می شود.

ضروری خاطرنشان کرد: در تمامی مواد رقابتی شانس کسب عنوان را داریم و هدف ما رسیدن به سکوهای قهرمانی است.

وی یادآور شد: این استان در سال های اخیر موفقیت های پرشماری را در رشته قایقرانی کسب کرده و هدف ما کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 است.

رئیس هیات قایقرانی همدان افزود: از همین رو باید ابتدا در مسابقات انتخابی تیم ملی سهمیه کسب کنیم و سپس آماده مسابقات مهم بین المللی برای رسیدن به المپیک توکیو باشیم.

ضروری بیان کرد: یاسین قمری، یلدا نوری، سوگند گمار، پارمیس منوچهری، پارمیس جاودان، آنوشا رئوفی، شکیبا عبدالرحمانی و آرزو حکیمی ترکیب تیم همدان در این مسابقات را تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: همچنین مهرناز بهزادفر مربی جوانان و نرگس خدابنده لو مربی تیم بزرگسالان همدان در این دوره از رقابت ها هستند ضمن اینکه لیلا صفری سرپرستی تیم را برعهده دارد.

رئیس هیات قایقرانی همدان افزود: این رقابت ها با حضور 16 استان در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در 12 ماده المپیکی کایاک و کانو در مسافت 500 و 200 متر به مدت سه روز برگزار می شود.

گفتنی است رقابت های تک نفره بزرگسالان این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد و ملاک دعوت به تیم ملی حضور در تست انتخابی است.

انتهای پیام/ب

قایقرانان همدانی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.