سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای اولین بار در بیجار:

بانوان هنرمندتجسمی درگالری اردیبهشت آثار خودرا به نمایش می گذارند

سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار گفت: ۴۰ اثر از آثار بانوان گروس در گالری اردیبهشت حوزه هنری در بخش های مختلف تجسمی در معرض نمایش عمومی قرار می گیرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، ناصر قربانپور اظهارداشت: با هدف تشویق و شکوفا نمودن ایده های خلاقانه بانوان و حضور آنان در عرصه های فرهنگی وهنری و اجتماعی و معرفی توانمندی ها و پتانسیل های هنری بانوان بیجاری نمایشگاهی از آثار هشت بانوی هنرمند با عنوان نمایشگاه تجسمی بانوان گروس از ۱۹ لغایت ۲۶ آذر ماه در بیحار در معرض نمایش علاقه مندان قرار داده می شود .

وی افزود: این نمایشگاه اولین نمایشگاه گروهی بانوان بیجاری محسوب می شود و در آن آثاری از لیلا عباسی، شایسته شریفیان، زهره گل زردی، نشمیل حسینی، نیر فرجی، هاجر حسینی و بهنوش فرجی در زمینه های خوشنویسی، نقاشی، مینیاتور، سفالگری و پوستر در معرض نمایش عمومی قرار داده می شود.

سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار با اشاره به نقش افرینی بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی ادامه داد: این نمایشگاه به منظور ارج نهادن به مقام بانوان هنرمند دیار گروس و ایجاد انگیزه جهت تبلور ایده های خلاقانه بانوان هنرمند و فراهم سازی بسترهای لازم فعالیت  دیگر بانوان هنرمند بیجار برپا می شود.

قربانپور با دعوت از نمامی علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه بیان کرد: دوشنبه ۱۹ آذرماه ساعت ۱۶:۳۰ در آیینی نمایشگاه بانوان گروس افتتاح و در ایام برگزاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ الی ۱۸ آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.