سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار ایلام مطرح کرد؛

پیش بینی بهره برداری از 570 طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در استان ایلام

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت:پیش بینی می شود تا پایان سال مالی 570 طرح عمرانی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در سطح استان ایلام به بهره برداری برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام در جلسه با اعضای شورای شهر و شهردار آبدانان گفت: با توجه رایزنی های انجام شده توسط استاندار ایلام و دیگر معاونت های استانداری و قول مساعد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، تا پایان سالجاری 40 درصد از اعتبارات عمرانی استان بصورت نقدی و ریالی و مابقی آن در قالب اوراق قرضه تامین و پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به عزم دولت تدبیر و امید برای عمران و آبادانی استان ایلام افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال مالی 570 طرح عمرانی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در سطح استان ایلام به بهره برداری برسد.

کرمی گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون 700میلیارد ریال از طریق وزارت کشور و سازمان همیاری ها و دهیاری های کشور اخذ و به 26 شهرداری استان پرداخت شده است.

وی نبود اقتصاد شهری و درآمد پایدار در شهرداری های استان را مهم ترین مشکلات این نهادهای خدماتی عنوان کرد و یادآور شد: با اصلاح بخشی از قانون بودجه سالجاری توسط مجلس شورای اسلامی و بازگشت مبلغ 32 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده و تزریق آن به شهرداری های کشور در آستانه سال جدید و ایام عید نوروز بخش عمده ای از مشکلات مالی شهرداری های استان ایلام نیز مرتفع می شود.

 

انتهای پیام/با

 

امسال 40 درصد اعتبارهای عمرانی بصورت نقدی پرداخت می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.