سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درآستانه شب یلدا؛

اجرای طرح تشدید بر مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی استان کردستان

مدیرکل دامپزشکی کردستان از اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور در آستانه شب یلدا خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مجتبی ورمقانی مدیرکل دامپزشکی استان کردستان گفت: طرح تشدید نظارت بر اماکن عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور در آستانه شب یلدا از ۲۶ ماه جاری در سطح استان اجرامی شود.

وی افزود:با توجه به افزایش میزان تولید و عرضه فرآورده خام دام و طیور در روز‌های منتهی به شب یلدا، در اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور از ظرفیت تمام نیرو‌های دامپزشکی کردستان در شهرستان‌ها استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ساعات اداری و غیراداری و بهره‌گیری از ۸۳ نفر از بازرسان بهداشت عمومی دامپزشکی استان در قالب ۳۷ اکیپ به مدت ۵ روز کاری از روز ۲۶ لغایت ۳۰ ماه جاری، به تمامی مراکز تولید (کشتارگاه‌ها، مراکز بسته‌بندی و ...) و مراکز نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور مراجعه و مورد بازدید و بازرسی قرار خواهند داد.

ورمقانی با تاکید بر خدمت‌رسانی به مردم کردستان، از شهروندان خواست از خرید در مراکز غیرمجاز و دوره‌گرد پرهیز نمایند و موارد مشکوک بهداشتی را در اسرع وقت با تلفن پیغام‌گیر ۱۵۱۲ و یا تماس با شماره تلفن دامپزشکی شهرستان‌ها اطلاع رسانی نمایند تا رسیدگی شود.

انتهای پیام/م

طرح تشدید نظارت بر اماکن عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور در آستانه شب یلدا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.