سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شاهرود:

جمعه بازار شاهرود تعطیل نمی شود

فرماندار شاهرود گفت: جمعه بازار شهر شاهرود یکی از محل های تامین کالای مردم به قیمت مناسب است و هرگز نباید تعطیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد کرم محمدی فرماندار شاهرود در جلسه تنظیم بازار شهرستان شاهرود گفت: جمعه بازار شاهرود تعطیل نمی‌شود و در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر، روسای اتاق اصناف و صنعت معدن و تجارت، مسئولان انتظامی در مورد فعالیت جمعه بازار شاهرود تصمیم گیری خواهد شد.

محمدرضا کاملی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود نیز در این جلسه بر تداوم فعالیت جمعه بازار شهر شاهرود تاکیدکرد و گفت: هر هفته در این بازار بین ۲۵ تا ۳۵ میلیارد ریال خرید و فروش می‌شود.

وی با بیان این که مکان فعلی جمعه بازار شاهرود مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی نیست، افزود: چنانچه فضای دیگری در اختیار گذاشته شود، نظارت بر فعالیت فروشندگان بیشتر خواهد شد.

فرماندار شاهرود در بخش دیگری از دستور کار این جلسه گفت: برای برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کالا هم باید بازاریان در اولویت قرار گیرند و این نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های کالا باید به گونه‌ای عمل شود که هم کیفیت کالا‌ها و نیز قیمت آن‌ها رضایت مردم را در پی داشته باشد.

محمدی از رایزنی با سازمان جهادکشاورزی استان سمنان برای افزایش سهمیه گوشت گرم و یخ زده این شهرستان خبر داد و گفت: مرغ فروشان نیز حق ندارند بیش از هفت درصد به قیمت کالا بیافزایند.

وی قیمت نان سنگک آزادپز را به ازای ۵۰۰ گرم خمیر، هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: برای تامین گوشت گرم از سایر نقاط برنامه ریزی شود تا قیمت‌های موجود کاهش یابد.

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه تنظیم بازار شهرستان شاهرود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
با سلام . محیط جمعه بازار شاهرود بستر رودخانه فصلی است و غیر استاندارد بوده و علاوه بر اینکه حجم گرد و خاک و غبار بستر رودخانه بر روی مواد غذایی فاسد شدنی می نشیند خطرات احتمالی آبگرفتگی رودخانه نیز دور از انتظار نیست . نبود امکانات سرویس بهداشتی نیز مزید بر علت است که باعث افزایش آلودگی و گسترش بیماری های واگیر دار می شود . این مسیل رودخانه (بازار جمعه ) حدود دو کیلومتر است که نبود سرویس بهداشتی در اطراف آن به معظلی برای ساکنان در این منطقه نیز تبدیل شده و هر نقطه از اطراف آن به سرویس غیر بهداشتی تبدیل شده است. با راه اندازی جمعه بازار شاهرود در طی چند سال اخیر ، جمعه بازار بسطام که در محیطی مناسب و آسفالت شده ایجاد شده بود و از سرویسهای بهداشتی ایجاد شده در اطراف وادی سلام بسطام استفاده می شد رونق خود را از دست داد و با از رونق افتادن این بازار محلی تولید کنندگان و کشاورزان بسطام و مجن و کلاته خیج و روستاهای اطراف که محصولات خود را در آنجا عرضه می کردند بازار فروش خود را از دست دادند. خوب است مسئولین محترم که بر تداوم فعالیت بازار جمعه شاهرود پافشاری می کنند به فکر سلامت مردم نیز باشند.