سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استانداری فارس:

پروژه‌های عمرانی استان را بدون توقف پیش می‌بریم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: پروژه‌های عمرانی در دست اجرای استان را بدون توقف و با سرعت مناسب به جلو خواهیم برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان گراش، با اشاره به خدمات ارزنده انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تا امروز، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌کوشیم که در روند اجرای پروژه‌ها وقفه‌ای ایجاد نشود و پروژه‌ها در مسیر اجرا از سرعت لازم برخوردار باشد.

وی افزود: امروز اگر به این مساله توجه کنیم می‌بینیم که به رقم محدودیت منابع مشکلات مالی که دولت با آن دست به گریبان است، اما فعالیت‌های عمرانی خوبی در تمام نقاط استان در حال انجام است.

رحیمی ادامه داد: به ویژه اقداماتی که در زمینه راه سازی، آبرسانی و گازرسانی و پروژه‌های ورزشی در استان انجام شده قابل مقایسه با گذشته نیست و جهش خوبی در این بخش‌ها شاهد هستیم.

معاون عمرانی استانداری فارس، دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌ها و اقدامات دولت تدبیر و امید و نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: باید با ارائه گزارش در خصوص این دستاورد‌ها و موفقیت‌ها به مردم و اطلاع رسانی گسترده در این زمینه، جلو سیاه نمایی‌ها و تخریب‌های دشمنان و بدخواهان کشور و نظام که سعی در ناتوان جلوه دادن نظام اسلامی را دارند بگیریم.

وی افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در استان فارس فقط سه شهر و یک روستا گازرسانی شده بود، اما امروز تعداد شهر‌های برخوردار از نعمت گاز در این استان به ۷۵ شهر رسیده و تعداد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار فاقد گاز نیز تا پایان امسال به عدد صفر خواهد رسید.

رحیمی ادامه داد: در بحث راه سازی هم قبل از انقلاب در استان فارس در مجموع یک هزار کیلومتر راه اصلی وجود داشت که این عدد امروز به افزون به حدود ۱۸ هزار کیلومتر شامل انواع راه‌ها رسیده است.

وی، وجود خیران در استان فارس و به ویژه شهرستان گراش را از جمله ظرفیت‌های بسیار ارزشمند دانست و گفت: در شرایطی که محدودیت منابع دولتی مواجه هستیم، همراهی و کمک خیران می‌تواند کمک شایانی به اجرای پروژه‌های عمرانی در جهت خدمات رسانی هرچه سریعتر به مردم کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس تصریح کرد: قطعا خیران استان در انجام سرمایه گذاری‌ها و انجام کار‌های خیرخواهانه مورد حمایت ویژه خواهند بود و در چارچوب قانون از آن‌ها حمایت کامل خواهیم کرد.
انتهای پیام/م

پروژه‌های عمرانی در فارس متوقف نشده است

برچسب ها: عمران ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.