سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاره ایرانی مقابل قهرمان فوتبال اروپا بازی می‌کند

با اتمام دوران مصدومیت علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی تیم برایتون انگلیس، این بازیکن می‌تواند مقابل چلسی بازی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش، ستاره ۲۵ ساله ایرانی تیم فوتبال برایتون که به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ در دیدار مقابل اورتون و برخورد با یری مینا مصدوم شده بود، ۵ بازی اخیر تیمش و همچنین اردوی آبان ماه تیم ملی فوتبال کشورمان همراه با ۲ بازی تدارکاتی شاگردان کارلوس کی روش مقابل ترینیداد و توباگو و ونزوئلا را از دست داده بود.

البته خبر خوش برای فوتبالدوستان ایرانی و برایتونی ها، رفع مصدومیت بهترین بازیکن فصل گذشته اردویژه هلند (جهانبخش) است. کریس هوتون، سرمربی ۵۹ ساله انگلیسی تیم برایتون بیان کرد که مصدومیت جهانبخش به پایان رسیده و می‌تواند مقابل چلسی بازی کند. همچنین رسانه‌های نزدیک به برایتون خبر دادند که با مصدومیت آنتونی ناکارت، شانس علیرضا جهانبخش برای حضور در مقابل چلسی زیاد است و به احتمال زیاد، هوتون از این بازیکن مقابل شاگردان ساری استفاده می‌کند.

در زمان آسیب دیدگی جهانبخش، تیم برایتون مقابل کاردیف، هادرسفیلد و کریستال پالاس به پیروزی رسید و در دیدار مقابل لستر سیتی با نتیجه یک بر یک متوقف شد و همچنین از برنلی شکست خورد تا اکنون با کسب ۲۱ امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر انگلیس قرار داشته باشد.

همچنین پس از غیبت جهانبخش در اردوی قبلی و برگزاری بازی تدارکاتی با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا، این بازیکن در اردوی جدید به جمع شاگردان کی روش اضافه شود تا پس از چند روز تمرین در تهران، عازم دوحه قطر شوند.

دیدار برایتون و چلسی، یکشنبه ۲۵ آبان از ساعت ۱۷ در زمین اختصاصی یاران جهانبخش برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

نوع مصدومیت علیرضا جهانبخش چیست؟

۵ گزینه احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه کدام کشور‌ها هستند؟

نیمکت نشینی جهانبخش در دیدار برایتون برابر کریستال پالاس


انتهای پیام/

حضور جهانبخش مقابل چلسی قطعی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.