سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران مطرح کرد؛

ضرورت افزایش ۳۰ درصدی جابجایی شهروندان با مترو/ در برقی کردن خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها موفق نبوده‌ایم

شیخ گفت: بیش از ۷ سال در خصوص برقی و هیبریدی کردن خودرو‌ها و موتور‌های سیکلت صحبت شده، اما توفیق نداشته ایم.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شیخ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران امروز در دیدار با علی امام، مدیر عامل شرکت مترو با اشاره به تاکیدات رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص افزایش سرعت توسعه خطوط مترو، گفت: امیدواریم با حمایت‌های رییس و اعضای شورای شهر تهران شاهد افزایش اختصاص بودجه در این بخش باشیم تا خطوط مترو با سرعت بالایی تکمیل شود.

وی با اشاره به متمایز بودن مجموعه پردیس متروی تهران از دیگر بخش‌های مدیریت شهری، گفت: چنین فضای فیزیکی مناسب منجر به حفظ تعلق خاطر سازمانی پرسنل و نشاط آنان می‌شود.

وی با تاکید به انجام اقدامات و فعالیت‌های بزرگ و ارزشمند در توسعه متروی تهران، گفت:. امیدواریم به همت دست اندرکاران مترو، مشکلات اصلی شهروندان در زمینه ترافیک و آلودگی هوا برطرف شود.

معاون توسعه منابع انسانی به ضرورت تحقق ۳۰ درصدی افزایش جابه جایی شهروندان از مترو اشاره و با بیان این مطلب که این امر کاهش ترافیک و بهبود کیفیت هوای تهران را در پی دارد، گفت:اگر سایر بخش‌ها و ارگان‌ها در توسعه مترو همکاری‌های لازم را داشتند، شاهد توسعه هرچه بیشتر خطوط بودیم.

به گفته شیخ، عملکرد متروی تهران نه تنها نسبت به عملکرد سایر بخش‌های شهرداری تهران، بلکه نسبت به سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها در کشور بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه در کنترل آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل با موتور سیکلت هیچ توفیقی به دست نیاوردیم، بیان داشت: با توجه به اینکه بیش از ۷ سال در خصوص برقی و هیبریدی کردن خودرو‌ها و موتور‌های سیکلت صحبت شده، اما توفیق ما در این زمینه قابل قبول نبوده و متاسفانه همچنان شاهد افزایش حجم بنزین و گازوییل در پایتخت هستیم.

وی با اشاره به ضرورت توسعه کیفی و کمی حمل و نقل عمومی با اولویت مترو، تصریح کرد: شرکت مترو توانسته در جهت ماموریت‌های بنیادین و اصیل خود گام‌های اساسی بردارد.

شیخ با تاکید بر اینکه طی سال‌های اخیر صنعت ساخت مترو بومی شده است، افزود: مترو تهران امروز قابل مقایسه با متروی ترکیه، بوستون و همچنین بسیاری از شهر‌های دنیا است.

وی در عین حال به کنترل ازدحام، تراکم جمعیت و همچنین تاخیر در مسافرگیری اشاره و تصریح کرد: در کنار این مسایل؛ ایمنی خطوط و سیستم‌های تهویه هوای نیز بسیار حایز اهمیت است: امیدوارم با حل چنین مسایل و مشکلاتی، حس خوبی را برای همه شهروندان تهران ایجاد کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه باید توانمندترین و تخصصی‌ترین نیرو‌ها در شرکت متروی تهران مشغول فعالیت داشته باشند، بیان داشت: توسعه منابع انسانی بخشی از مدیریت منابع انسانی به شمار می‌آید که این امر با توسعه کارمندان هر سازمان و شرکتی سر و کار دارد.

وی توسعه سرمایه‌های انسانی را موضوع استراتژیک دانست و گفت: توسعه منابع انسانی برای هر سازمانی که می‌خواهد پویا باشد امری حیاتی محسوب می‌شود بنابراین باید قابلیت‌های افراد را شناسایی کرده و آن را پرورش داد و هدف ما در توسعه منابع انسانی، ایجاد چنین محیطی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
وقتی برا رفتن به دو تا ایستگاه اونورتر باید شونصد تا پله رو بالا و پائین بری معلومه که همه کس سوار مترو نمیشه
اگه مترو رو رو زمینی میزدن مردم برا سوار شدن به مترو مجبور نمیشدن اینهمه پله نوردی کنن
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
مردم کمر درد و سیاتیک و زانو درد گرفتن بسکه قطارا تیکه به تیکه توقف میکنن و مجبورن سرپا وایسن