سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گنج کریمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

برگزاری مانور سراسری زلزله در خوابگاه‌های دانشگاه‌های مهم کشور

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری مانور سراسری زلزله در دانشگاه‌های مهم کشور به مناسبت روز دانشجو خبر داد.

علی گنج کریمی معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری مانور زلزله در خوابگاه‌های دانشگاه کشور اظهار کرد: به مناسبت روز دانشجو از روز شنبه(۱۷ آذر ماه) تا پایان هفته مانور زلزله در خوابگاه‌های دانشگاه‌های مهم سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: هماهنگی‌ها برای برگزاری مانور زلزله در دانشگاه‌های مهم در استان‌های بزرگ کشور انجام شده است و همچنین در شهر تهران نیز در دانشگاه تهران و چند دانشگاه دیگر این مانور در حال برگزاری است.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: سازمان جوانان از حوزه معاونت و آموزش جمعیت هلال احمر درخواست کمک کرده است تا آموزش‌های اصولی به نیروهای سازمان جوانان ارائه دهند.


بیشتر بخوانید: بیستمین مانور سراسری زلزله برگزار شد/ آموزش؛ هدف اصلی مانور زلزله 


وی افزود: در این مانور آموزش‌های مربوط به خروج ایمن، حمل صحیح مصدوم و غیره به شیوه اصولی به نیروهای هلال احمر ارائه می‌شود.

گنج کریمی گفت: امیدواریم تا با برگزاری این مانور بتوانیم آموزش‌های لازم را به دانشجویان ارائه دهیم تا به هنگام وقوع زلزله، به شیوه صحیح رفتار کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.