سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنسرت گیلکی لقمان حسین زاده در لنگرود

کنسرت گیلکی به خوانندگی لقمان حسین زاده در لنگرود اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود گفت: کنسرت گیلکی گروه " آرشیدا " به سرپرستی و خوانندگی لقمان حسین زاده و با همکاری صابر غلامی پور در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: گروه موسیقی فولکلور " آرشیدا " به همت آموزشگاه موسیقی سماع و با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان ساعت ١٨ روز پنج شنبه٢٢ آذر ماه در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اجرای کنسرت خواهد داشت.

رئیس اداره ارشاد لنگرود اظهار داشت: علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیط اینترنتی به سایت هفت ساز مراجعه و یا با تلفن روابط عمومی ٠٩١٣٢٧٠٨٣٧٨ تماس بگیرند.

مقدسی تصریح کرد: حمیدرضا خوشکار (سنتور)، سعید پورمحمد (تار و سه تار)، نیما برزگر (بم تار)، رامتین شهیدی و سجاد صالحی (کوبه ای) و میثم حسین پور (کمانچه)، لقمان حسین زاده، سرپرست و خواننده این گروه را در این کنسرت همراهی خواهند کرد.

لقمان حسین زاده، سرپرست و خواننده گروه موسیقی فولکلور "آرشیدا" از سال ١٣٨٩ فعالیت موسیقی خود را آغاز و با همکاری گروه خود در اکثر شهرستان‌های استان گیلان و همچنین استان‌های تهران - مازندران - قزوین و ... به اجرای کنسرت پرداخت و در بین هنردوستان رشته خوانندگی از محبوبیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/ع

برگزاری کنسرت گیلکی به خوانندگی لقمان حسین زاده در لنگرود

برچسب ها: وزارت ارشاد ، موسیقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.