سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی کارکنان اجرایی در آذربایجان غربی

معاونت سرپرست معاونت گردشگری اداره کل آذربایجان غربی گفت: دوره‌ی آموزشی برای کارکنان اجرایی واحد‌های اقامتی و هتل داران آذربایجان غربی برگزار شد.

خضرزاده معاونت سرپرست معاونت گردشگری اداره کل آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: این دوره به صورت یک روزه بود که برای ۴۰ نفر در مرکز آموزش علمی کاربردی آذربایجان غربی ترتیب یافت.

وی با بیان اینکه این دوره یک روزه بود اضافه کرد:در این دوره به مباحث شناخت پتانسیل‌های گردشگری استان و عملکرد مناسب جهت افزایش رضایتمندی گردشگران، آشنایی با استاندارد سازی واحد‌های اقامتی و پذیرایی گردشگری، آشنایی با مفاهیم کلیدی شناخت صنعت گردشگری، آشنایی با اصول مهارت‌های فردی و ارتباطی، مشتری مداری پرداخته شد تا شرکت کنندگان با اصول حرفه ایی هتل داری و رسیدگی به میهمانان آشنا شوند.

خضرزاده اظهار کرد: ارائه راهکار‌های عملی برای افزایش کیفیت خدمات، ارتباط حرفه‌ای با دریافت کنندگان خدمات گردشگری، فراگیری درک بهتر از نحوه ارتباطات صحیح با میهمانان و نحوه مدیریت شایسته امور محوله و خدمت رسانی صحیح به میهمانان از دیگر اهداف برگزاری این دوره هاست.

انتهای پیام / س خ

دوره آموزش توانمند سازی کارکنان اجرایی در آذربایجان غربی برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.