سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توضیحات رسولی در خصوص تأخیر در ارسال برنامه سوم به شورا

عضو شورای شهر تهران خروج میرزایی از معاونت برنامه ریزی را دلیل تأخیر در ارسال برنامه سوم به شورا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسن رسولی خزانه دار شورای شهر تهران در صد و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به وضعیت برنامه پنج ساله سوم گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی قبلی مصوبه شورای شهر برنامه سوم در حال حاضر در کمیسیون‌های تخصصی شوراها، کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه مطرح شده است.

وی با تأکید بر اینکه حداکثر تا 15 آذر ماه کار بررسی برنامه سوم به پایان می‌رسد، اظهار کرد: بعد از این کار اقدام به ارائه برنامه به هیئت تطبیق خواهیم کرد که در نهایت اول دی می‌توانیم بودجه سال 98 را بر اساس برنامه سوم تدوین کنیم.

رسولی با اشاره به تأخیر 15 روزه در ارسال برنامه سوم شهرداری به شورا گفت: این تأخیر به خاطر جابجایی در حوزه معاونت برنامه ریزی بوده است؛ چون به تشخیص افشانی شهردار سابق تهران،  میرزایی از این معاونت رفت و موجب تأخیر شد.

خزانه دار شورای شهر تهران با اشاره به دوران حضور میرزایی در معاونت برنامه ریزی اظهار کرد: در مورد شکل و محتوای برنامه نقطه نظرات مختفی بین شورای شهر و شهرداری مطرح بود که به دلیل جابجایی مدیریتی تلفیق صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه با حضور  اشرفی قرار شد با استفاده از اقدام مناسبی که در دوره میزایی صورت گرفت یک بازآرایی در مورد برنامه انجام دهند، گفت: در نتیجه قرار شد که ظرف روزهای آینده کمیسیون‌های شورا با حضور معاونت برنامه ریزی جلسه داشته باشد و با شهرداری به توافق برسند.

رسولی با بیان اینکه در کمیسیون سعی کردیم هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم اظهار کرد: اگر در این مرحله هم تفاهم لازم انجام نشود موارد مغایر بین شورا و شهرداری به کمیسیون تلفیق خواهد رفت تا هم راستایی مورد نیاز انجام شود.

خزانه دار شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر در این مرحله هم اعضای شورا موفق به اعمال نقطه نظراتشان نشوند در نهایت با 15 روز تأخیر برنامه پنج ساله به شورا داده خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.