سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف اشیاء عتیقه متعلق به عصر آهن در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف اشیاء عتیقه تاریخی مربوط به دوره پیش از تاریخ (عصر آهن) توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان طارم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ  جعفر کردلو جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش و نگهداری اشیاء عتیقه توسط فردی در شهرستان طارم موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با هماهنگی مقام قضائی متهم را در منزل شخصی شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ کردلو با اشاره به اینکه ماموران پس از دستگیری در بازرسی از منزل متهم یک ظرف سفالی آیینی (سه قسمتی) کشف که در استعلام از اداره میراث فرهنگی مشخص شد قطعه کشف شده مربوط به یک ظرف آئینی سه وجهی دوره پیش از تاریخ (عصر آهن) است تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونونی تحویل مرجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان با بیان اینکه ماموران انتظامی در راستای حفظ و حراست از میراث کهن کشور در همه عرصه‌ها و در همه اقصی نقاط کشور تلاش‌های مستمری دارند گفت: شهروندان عزیز می‌توانند هر گونه مورد مشکوک و مظنون را به پلیس گزارش کنند.
 
انتهای پیام/ن
 

کشف عتیقه در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.