سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای تامین حقابه حیات وحش درشهرستان بوکان

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان بوکان گفت: هدف از این برنامه تامین حقابه حیات وحش و استعلام مدیریت و ساماندهی چشمه‌ها با توجه به موقعیت جغرافیایی واهمیت آن برای حیات وحش از اداره محیط زیست می‌باشد.

عبدلکریمی سرپرست اداره محیط زیست شهرستان بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در جلسه مسئولین و نمایندگان چهار اداره از جمله مدیریت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، مدیریت منابع آب و محیط زیست مقرر شد مجوز استفاده از چشمه‌ها در بوکان زمانی صادر می‌شود.

وی افزود: هدف از این ازبرنامه تامین حقابه حیات وحش و استعلام مدیریت وساماندهی چشمه‌ها با توجه به موقعیت جغرافیایی واهمیت آن برای حیات وحش از اداره محیط زیست می‌باشد تا گونه‌های جانوری بتوانند جهت رفع تشنگی از آب چشمه استفاده کنند.

وی ادامه داد: این اقدام برای اولین بار است که مطرح می‌شود تا حیات وحش نیز از حقابه طبیعی خود بمثابه آب چشمه‌ها محروم نشوند و ساماندهی چشمه‌ها باعث عدم دسترسی به آب که موهبت حیات است نگردد.

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان بوکان گفت: جا دارد سازمان‌های مردم نهاد و مردم فهیم و طرفدار محیط زیست ما را در اجرایی کردن آن یاری نموده تا یار و یاور گونه‌های جانوری و محیط زیست باشند.

انتهای پیام / س خ

تامین حقابه حیات وحش وساماندهی چشمه‌هادر بوکان

 

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.