سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به ورزشگاه دورود

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: ۱ میلیارد و ۷۴۰میلیون تومان اعتبار به ورزشگاه چغابهرام دورود اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیر کل ورزش وجوانان لرستان علی یاور عزیزپور  اظهار داشت: از محل ردیف‌های اعتباری و احداث فضا‌های ورزشی در سطح کشور با اولویت شهرستان‌های کم برخوردار، اعتبار مورد انتظار به شکل منطقی حدود سه درصد باید باشد، ولی سهم استان لرستان دو میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان است.

وی افزود: چهار میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار مصوب داشتیم که یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به اینکه از محل اعتبار شرکت توسعه که در استان‌ها توزیع می‌شود سکوی تماشاگران ورزشگاه دورود را احداث می‌کنیم عنوان کرد: این طرح دو میلیارد و ۷۴۰ میلیارد تومان مصوب دارد که فقط یک میلیارد آن تخصیص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه طی ملاقات نماینده مردم پلدختر و معمولان و سلسله ودلفان در مجلس با وزیر ورزش قول اعتبار ۶۰۰ میلیون تومانی گرفته شد بیان کرد: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از طریق وزارت نفت برای طرح چغابهرام دورود اخذ شد.

عزیز پور با اشاره به اینکه یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای پنج زمین چمن ورزشی روستایی گرفته شده که در حال نهایی کردن موافقت نامه آن هستیم گفت: خانه جوان لرستان یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان اعتبار دارد که ۸۰۰ میلیون مصوب داریم، ولی تاکنون تخصیصی نداشته است.

وی تصریح کرد: خانه جوان لرستان سال گذشته نیز تخصیص نداشته که امیدواریم امسال تخصیص بگیرد البته طرح متوقف نشده و فندانسیون، سقف و ستون‌های آن ساخته شده است.

انتهای پیام/م

۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به ورزشگاه دورود اختصاص یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.