سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۱۳۰ نفر از مددجویان کمیته امداد جلفا به حرم امام رضا (ع)

رئیس کمیته امداد شهرستان جلفا از اعزام ۱۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به مشهد مقدس در قالب شوق زیارت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، طهماسبی رئیس کمیته امداد شهرستان جلفا با اشاره به اعزام گروهی مددجویان کمیته امداد جلفا به مشهد مقدس اظهار داشت: در راستای برگزاری اردو‌های معنوی و زیارتی تعداد ۱۳۰ نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان جلفا در قالب شوق زیارت همزمان با سایر شهرستان‌های استان جهت تعمیق باور‌های دینی به پابوس امام رضا (ع) به مشهدمقدس مشرف شدند.

وی افزود: هر ساله با حمایت و همراهی خیّرین بزرگوار تعدادی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جلفا که تاکنون زمینه تشرف آن‌ها به مشهد مقدس فراهم نشده عازم زیارت حرم امام رضا (ع) می‌شوند.

رئیس کمیته امداد شهرستان جلفا ادامه داد: در این سفر‌های زیارتی عمدتاً مددجویانی در اولویت قرار می‌گیرند که تا به حال به زیارت نرفته اند و زائر اولی محسوب می‌شوند.

طهماسبی بابیان اینکه مددجویان به مدت ۵ روز در جوار بارگاه معنوی امام رضا (ع) اقامت می‌کنند، خاطرنشان کرد: از این طریق لازم می‌دانم از حمایت و همراهی خیرین عزیز قدردانی کنم که زمینه تشرف پیرمردان و پیرزنان تحت حمایت کمیته امداد را فراهم کردند.

گفتنی است ۴ هزار و ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی با حمایت خیران در قالب شوق زیارت به پابوس امام رضا (ع) رفتند.

 

انتهای پیام/ش

۱۳۰ نفر از مددجویان کمیته امداد جلفا به حرم امام رضا (ع)  اعزام شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.