سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گوشی گلکسی نوت ۹ بروزرسانی آزمایشی جدید اندروید ۹ پای را دریافت می‌کند

سامسونگ به تازگی یک نسخه بتا از اندروید ۹ پای با رابط کاربری ONE UI را برای گلکسی نوت ۹ - Galaxy Note 9 در کره جنوبی عرضه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که ما در انتظار عرضه آخرین نسخه اندروید پای (که احتمالا در ۱۵ ژانویه اتفاق می‌افتد) هستیم، سامسونگ شروع به ارسال یک نسخه بتا از اندروید ۹ پای - Android 9 pie با رابط کاربری ONE UI کرده است. سامسونگ این نسخه آزمایشی را برای گلکسی نوت ۹ - Galaxy Note 9 در کره جنوبی عرضه کرده است.

در این بروزرسانی چند باگ که در نسخه آزمایشی پیشین اندروید ۹ وجود داشت، رفع شده است. از نمونه‌های این باگ‌ها می‌توان به از کار افتادن ویژگی Force Touch دکمه هوم در زمان فعال بودن ژست‌های حرکتی اشاره کرد. نمونه دیگر این مشکلات، ثابت ماندن تصویر متحرک ثبت شده در زمان نمایش در گالری است. این باگ نیز در این نسخه آزمایشی جدید از بین رفته است. در ضمن مشکلات دستیار صوتی هوشمند سامسونگ به نام بیکسبی که برای رقابت با گوگل اسیستنت و سیری ساخته شده نیز، برطرف شده است.

آخرین مشکل رفع شده در این بروزرسانی آزمایشی، رفع غیرفعال شدن لمس گوشه سمت راست کیبرد در حالت استفاده یکدستی است. در این باگ حتی هنگام فعال بودن حالت استفاده یکدستی، نوار ناوبری غیرقابل تغییر بود.

این بروزرسانی آزمایشی جدید اندروید پای گلکسی نوت ۹ با شماره ساخت N960 FXXU2ZRLT و حجم ۱۲۳ مگابایت عرضه شده است. در ضمن این بروزرسانی حاوی پچ امنیت ۱ ژانویه ۲۰۱۹ است. این نسخه‌های آزمایشی پیش از نسخه اصلی ارائه می‌شوند تا هر مشکل احتمالی پیش از عرضه اصلی رفع شوند. سامسونگ تا به حال در ارائه این نسخه‌ها خوب عمل کرده است و باید منتظر یک نسخه کامل و بدون نقص از اندروید ۹ پای باشیم. اندروید ۹ پای جدیدترین و بهترین نسخه سیستم عامل محبوب اندروید خواهد بود.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

بروزرسانی جدید گلکسی نوت ۹ - Galaxy Note 9 

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.