سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر ورزش صورت گرفت؛

افتتاح زمین چمن فوتبال، استخر و سالن ورزشی رفسنجان + تصاویر

با حضور سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان زمین فوتبال تختی، استخر و سالن ورزشی 9 دی رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در ادامه ی سفر یک روزه اش به استان کرمان، در بدو ورود به رفسنجان، زمین چمن تختی، سالن 9 دی و استخر بخش خصوصی شهرستان رفسنجان را  افتتاح کرد.

زمین چمن فوتبال تختی رفسنجان در زیربنای 8 هزار متر مربع سال ها بلااستفاده بود که از این پس با دارا بودن زمین استاندارد 72*105متر از چمن مصنوعی استاندارد، به منظور برگزاری مسابقات لیگ یک و برتر در این شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد.

استارت کار روی این زمین چمن از سال 96 خورده است و تا کنون 11 میلیارد و 118 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای آن هزینه شده است.  

سالن ورزشی 9 دی رفسنجان نیز با متراژ 2 هزار و 500 متر مربع و با ظرفیت 2000 نفر تماشاچی در بخش هایی مانند جایگاه ویژه مسئولان و خبرنگاران راه اندازی شده که کار احداث آن از سال 90 آغاز شده است و تاکنون 26 میلیارد ریال برای احداث آن از محل اعتبارات ملی و استانی بکار رفته است.

از آنجایی که رفسنجان سالن مسابقاتی نداشت، هم اکنون با راه اندازی این سالن می تواند میزبان مسابقات مهم داخلی و خارجی شود.

استخر بخش خصوصی رفسنجان هم به همت آقای غلامی در زیربنای 770 متر مربع احداث شده که کاسه 10*20 متر است و از آن جایی که مشکل کمبود استخر در رفسنجان وجود دارد، با افتتاح این استخر، تا حدودی این مشکل را برطرف می کند.

کار احداث این استخر از سال 95 با اعتبار 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش خصوصی صرف شده است.

انتهای پیام/ب

افتتاح سالن ورزشی، زمین چمن و استخر رفسنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.