سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی تکنیک‌های اساسی کار آزمایشگاهی در ساری

۷۲۰ نفر ساعت آموزش در دوره آموزشی تکنیک‌های اساسی در کار آزمایشگاه به همت واحد آموزش منطقه ساری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: حدود ۷۲۰ نفر ساعت آموزش در دوره آموزشی تکنیک‌های اساسی در کار آزمایشگاه به همت واحد آموزش منطقه ساری برگزار شد.

وی افزود: همه ساله دوره‌های آموزشی متنوع با هدف ارتقاء سطح کیفی مهارت‌های فردی و عملکردی کارکنان در منطقه ساری به اجرا در می‌آید که از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۵ دوره آموزشی برای کارکنان رسمی، قرارداد مدت معین و پیمانکاری، رانندگان نفتکش و کارآموزان برگزار شد.

طالبی گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی با اصول صحیح استفاده از ابزار‌های آزمایشگاهی است که به صورت عملی و تئوری آموزش داده شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری تعدد و تنوع سر فصل‌های آموزشی ویژه این دوره را برشمرد و افزود: در این دوره آموزشی، ایمنی در آزمایشگاه، کاربرد فنون آماری در آزمایشگاه، آشنایی با تست‌ها و متد‌ها، محلول سازی، اصول کار در آزمایشگاه و اصول نمونه برداری تدریس شد.

طالبی گفت: حدود ۳۰ نفر در دوره آموزشی تکنیک‌های اساسی در کار آزمایشگاه شرکت کردند که حدود ۷۲۰ نفر ساعت آموزش را در بر داشته است.

انتهای پیام/ م

آموزش ۷۲۰ نفر ساعت در دوره آموزشی تکنیک‌های اساسی ساری

برچسب ها: نفت ، بنزین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.