سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین جشنواره زیست محیطی علمی، ادبی هنری کوهستان امروله

دومین جشنواره زیست محیطی علمی، ادبی هنری کوهستان امروله با تاکید بر محیط زیست کوهستان امروله و توانمندسازی جوامع محلی (در حوزه اکوتوریسم و کار آفرینی) برگزار خواهد شد .

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،انجمن زیست محیطی نسیم سراب آناهیتا با همکاری ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی بمناسبت نکوداشت ۲۰ آذر (۱۱ سپتامبر) روز جهانی کوهستان دومین جشنواره زیست محیطی علمی، ادبی هنری کوهستان امروله را با تاکید بر محیط زیست کوهستان امروله و توانمندسازی جوامع محلی (در حوزه اکوتوریسم و کار آفرینی) برگزار خواهد کرد .

محمد رضا نیک نگر دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به ارسال بالغ بر ۸۰ اثر به دبیرخانه همایش و اتمام کار داوری آن‌ها گفت : در این جشنواره نیم روزه که با حضور مدیران کل فرمانداران و مدیران سازمان‌های مرتبط و فعالین زیست محیطی سه شهرستان برگزار خواهد شد بالغ بر ۸۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده که داوری هر سه بخش علمی و مقالات، هنری و ادبی به اتمام رسیده است.

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه مرتبط با صنایع دستی و آثار مرتبط در حاشیه نمایشگاه نیز اشاره نمود و گفت: هدف و محور اصلی برگزاری جشنواره، تاکید بر معرفی "محیط زیست کوهستان امروله" و "توانمندسازی جوامع محلی (در حوزه اکوتوریسم و کار آفرینی) " است، اما بی شک نگاه به توانمندی‌های محیط زیستی این‌شهرستان‌ها میتواند محور برنامه‌های اثربخش آتی باشد.

دبیراجرایی دومین جشنواره زیست محیطی کوهستان امروله همچنین حضور افتخاری بابک‌مغازه‌ای فعال زیست محیطی کشوری و مدیران کل محیط زیست و منابع طبیعی و فرمانداران و دیگر مدیران و حامیان مالی را در کنار نماینده محترم مردم شرق استان که خود از حامیان‌مالی برنامه بوده است؛ فرصتی برای بیان دغدغه‌های زیست محیطی و تاکید بر توجه و اهتمام به قابلیت‌های زیست بومی این منطقه عنوان کرد.

نیک نگر همچنین حضور و حمایت هیات کوهنوردی استان و دیگر گروه‌های شهرستانی از جمله گروه کوهنوردی راخ صحنه هیات کوهنوردی کنگاور و صحنه، باشگاه کوهنوردی سیروان و. را از نقاط قوت پیش برنده جشنواره عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود با حمایت و نگاه ویژه و تعاملی دستگاه‌های دولتی بتوان گام‌های مثبت و اثربخشی در راستای اهداف زیست محیطی آتی برداشت.

دومین جشنواره زیست محیطی کوهستان امروله و توانمند سازی جوامع محلی روز چهارشنبه مورخ ۲۱ آذر ماه امسال در محل سالن علامه طباطباییکنگاور از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه فرصتی برای بیان دغدغه‌های زیست محیطی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.