سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه خیال نگاری در بیرجند

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند از برگزاری اولین نمایشگاه نقاشی ویژه کودکان ۳ تا ۹ سال با عنوان خیال نگاری در بیرجند خبر داد.

قلاسی مود، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: این نمایشگاه برای کودکان ۳ تا ۹ سال و در محل نگارخانه شهر بیرجند به مدت ۴ روز دایر شد.


وی قصه گویی، نمایش عروسکی، بازی پاراشوت و نقاشی گروهی را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که در این نمایشگاه برای کودکان اجرا شد.


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با اشاره به استقبال شهروندان از آثاری که در این نمایشگاه به نمایش درآمده بود یادآور شد: این نمایشگاه در راستای حمایت از فرهنگ و هنر کودکان و معرفی توانایی‌های آن‌ها برگزار گردید.


قلاسی مود هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقاء اعتماد به نفس و رشد خلاقیت در کودکان بیرجندی اعلام کرد تا نقاشی‌ها از چارچوب کاغذ فراتر رفته و کودکان، نمایش افکار خود را در جایی فراتر از منزل ببینند و برای بهتر شدن اثر خود، اجازه و جرأت رشد را به ذهن‌های خلاق خود بدهند.


وی با اشاره به اینکه برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها منجر به ایجاد جرقه در ذهن توانمند کودکان می‌شود اضافه کرد: این نمایشگاه با ارائه بیش از ۳۵ اثر و نقاشی کودکان بر روی ۱۵ متر طول، رول کاغذ نصب شده به پایان رسید.
انتهای پیام/ب


نمایشگاه خیال نگاری در بیرجند برپا شد

برچسب ها: شهرداری ، نگارخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.