سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه فولادخوزستان؛

تمرینات فولادخوزستان پس از یک روز تعطیلی از امروز پیگیری می‌شود

بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از یک روز استراحت از امروز تمریناتشان را برای دیدار مقابل تراکتورسازی پیگیری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از یک روز استراحت از امروز تمریناتشان برای بازی مقابل تیم تراکتورسازی در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر دنبال خواهند کرد.

مدیران فولاد همچنان در انتظار لیست ورودی و خروجی

در برخی از خبر‌ها آمده بود که مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال الغرافه قطر با باشگاه فولاد مذاکره داشته است، اما مدیران این تیم قصد دارند پس از پایان نیم فصل و بعد از آن که لیست ورودی و خروجی این تیم توسط افشین قطبی (سرمربی فولاد خوزستان) مشخص شد با بازیکنان مد نظر او وارد مذاکره شوند.

همچنین آرش افشین مهاجم سابق تیم فوتبال فولاد که در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بدون تیم بوده است به درخواست قطبی در تمرینات این تیم شرکت می کند تا با تایید این مربی به جمع سرخ پوشان اهوازی برای نیم فصل دوم بپیوندد.

جلسه رضایی با مربیان رومانیایی

حبیب الله رضایی مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان برای مشخص شدن وضعیت "ایلی استان" و "روبرت پاندورا" ۲ مربی رومانیایی این تیم جلسه‌ای با حضور آن‌ها برگزار خواهد کرد تا تکلیف ماندن یا رفتنشان از فولاد مشخص شود. البته این ۲ مربی شانسی برای حضور در تیم بزرگسالان را ندارند و امکان دارد مدیران فولاد از آنان در تیم‌های پایه استفاده کنند.

گفتنی است دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز روز جمعه ۲۳ آذر ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

گذر پوست به دباغ خانه می‌افتد/ افشین روبروی پرسپولیس، سروش روبروی فولاد

تکذیب قرارداد دلاری قطبی با فولاد خوزستان

قطبی فعلا حق مصاحبه ندارد


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه فولاد خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.