سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به بیرجند

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت:توسعه طرح آبرسانی به بیرجند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ امامی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت: توسعه طرح آبرسانی به بیرجند 15 میلیارد تومان اعتبار گرفت.

وی افزود: برای آبرسانی از دو دشت مختاران و محمد شهر به بیرجند 100 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده بود که تاکنون 30 میلیارد تومان آن اختصاص یافته است و امسال نیز 15 میلیارد تومان دیگر به این رقم افزوده شد. 

امامی با اشاره به اقدامان انجام شده در اجرای این طرح گفت: حفر 13 حلقه چاه در محدوده محمدشهر و مختاران، برق رسانی به 7 حلقه چاه، احداث ایستگاه پمپاژ در محمدشهر و یک باب مخزن دو هزار مترمکعبی در این ایستگاه از جمله اقدامات انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان با بیان اینکه 16 کیلومتر لوله چدنی به قطر 600 میلیمتر برای اجرای این طرح خریداری شده است،افزود: تاکنون حدود 4 کیلومتر از این مسیر لوله گذاری شده و یک مخزن 3 هزار مترمکعبی در ورودی تصفیه خانه بیرجند ایجاد شده است.

وی پیش بینی کرد طبق برنامه زمان بندی شده امیدواریم خط انتقال محمدشهر و تجهیزات ایستگاه این دشت تا تابستان سال آینده در مدار بهره برداری قرار گیرد. 

امامی اظهار کرد:طرح آبرسانی به بیرجند از سال 93 با هدف تأمین آب آشامیدنی بیرجند، توسعه پایدار منطقه، تثبیت جمعیت و  انتقال 360 لیتر در ثانیه آب از دو دشت مختاران و محمد شهر به بیرجند آغاز شده و هم اکنون وارد فاز سوم شده است.   

انتهای پیام/غ

طرح آبرسانی به بیرجند وارد فاز سوم شد

برچسب ها: آب منطقه ای ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.