سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبری خوب برای علاقه‌مندان فرهنگ طبس، فردوس و قاین

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری ۳ شب فرهنگی برای اولین بار در نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی خبر داد.

رمضانی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: نمایشگاه کتاب از دوشنبه ۱۹ آذرماه آغاز می‌شود و تا ۲۴ ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مراسم شب فرهنگی طبس، فردوس و قاین شب ۱۹ ،  ۲۰ و  ۲۳ آذر ماه در نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی برگزار خواهد شد، افزود: در این مراسم گوشه‌ای از آداب و رسوم و فرهنگ مردم این شهرستان‌ها برای بازیدکنندگان در نمایشگاه کتاب به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: بیش از ۱۰ برنامه در مراسم شب فرهنگی نمایشگاه بین المللی بیرجند برگزار می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی با موضوع کتاب برگزار می‌شود ادامه داد: در نمایشگاه ۶۰ هزار عنوان کتاب عرضه می‌شود که ۳۰ درصد تخفیف هم دارد.

وی در پایان گفت: نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۱:۳۰ برای عموم باز است و روز‌های پنج شنبه و جمعه صبح‌ها از ساغت ۹ تا ۱۱ دائر خواهد بود.

انتهای پیام/ ط. آ

برگزاری ۳ شب فرهنگی در نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.