سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیات سوارکاری استان آذربایجان‌شرقی؛

احداث بزرگترین مجموعه سوارکاری شمالغرب کشور در منطقه آزاد ارس

رئیس هیات سوارکاری استان آذربایجان‌شرقی از احداث مجموعه‌های سوارکاری و اسبدوانی استاندارد و آکادمیک با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در شهرستان‌های تبریز، جلفا و شهر جدید سهند خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جاویدی رئیس هیات سوارکاری استان آذربایجان‌شرقی از احداث مجموعه‌های سوارکاری و اسبدوانی استاندارد و آکادمیک با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در شهرستان‌های تبریز، جلفا و شهر جدید سهند خبر داد.

وی افزود: با تشکیل جلسات متعدد در شهر‌های یاد شده، بزرگترین مجموعه سوارکاری و اسبدوانی شمالغرب کشور با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس در شهرستان جلفا احداث خواهد شد.

جاویدی ضمن ابراز خرسندی از حسن نیت دست‌اندرکاران در منطقه آزاد ارس و پیگیری‌های هیات سوارکاری شهرستان جلفا، افزود: مراحل مطالعاتی و طراحی بزرگترین مجموعه اسب دوانی و سوارکاری شمالغرب کشور طبق استاندارد‌های روز دنیا جهت برگزاری مسابقات مختلف کشوری و حتی بین‌المللی برای مسابقات اسبدوانی، پرش با اسب، درساژ، جشنواره و زیبایی و استقامت در حال انجام است.

وی گفت: همچنین احداث آکادمی سوارکاری استاندارد و مجهز به سالن سرپوشیده سوارکاری و مانژ‌ها و فضا‌های آموزشی مورد نیاز در شهر جدید سهند و شهرستان تبریز با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری در حال مطالعه و عملیاتی شدن است.

جاویدی افزود: استان آذربایجان‌شرقی دارای پتانسیل‌های فراوانی است که به همت جامعه سوارکاری و علاقمندان و نیز بخش‌های دولتی و خصوصی و پیگیری‌های هیات سوارکاری در آینده‌ای نه چندان دور شاهد ترقی و رونق صنعت اسب در سطح استان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ش

بزرگترین مجموعه سوارکاری شمالغرب کشور در منطقه آزاد ارس احداث می شود

برچسب ها: اخبارورزشی ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.