سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی: نخستین اردوی آزادکاران ۲۶ آذر آغاز می‌شود/کشتی گیران مدعی حقشان را روی تشک مسابقه بگیرند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از برگزاری نخستین اردوی آماده سازی در اواخر ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین اردوی رسمی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با هدایت غلامرضا محمدی از ۲۶ آذرماه و با دعوت از ۳۶ کشتی گیر در خانه کشتی عبداله موحود مجمومه ورزشی آزادی تهران آغاز خواهد شد.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: به دلیل برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که اواخر همین هفته در بابل برگزار می‌شود تصمیم گرفتیم اردوی تیم ملی را از ۲۶ آذر ماه آغاز کنیم چرا که قصد داریم در این مرحله از تمام موجودیت کشتی بهره ببریم.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی تا ۴ دیماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن به مدت ۳ روز رقابت‌های مرحله نخست انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود؛ این مسابقات برای نفراتی می‌خواهند خودشان را به کادر فنی اثبات کنند و برنامه‌ای هدفمند برای ملی پوش شدن دارند بهترین فرصت خواهد بود.

دارنده ۲ مدال نقره جهان تاکید کرد: ما میدان را برای هر کسی که مدعی است باز گذاشتیم در نتیجه دیگر جای هیچ حرف و حدیثی باقی نخواهد ماند، هر کشتی گیری خودش را محق دوبنده تیم ملی می‌داند روی تشک مسابقه حقش را بگیرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به رقاب‌های پیش رو اظهار داشت: جام تختی امسال می‌تواند مثل سال‌های دور جذابیت‌های ویژه‌ای داشته باشد چرا که کشتی گیران داخلی مطرحی در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت و ما نیز از دل همین مسابقات شاکله اصلی تیم جام جهانی و آسیایی را می‌بندیم.

دارنده ۲ مدال برنز جهان با بیان اینکه سه مرحله مسابقات گزینشی برای ورود به المپیک توکیو خواهیم داشت خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، رقابت‌های آسیایی سال آینده و تورنمنت بلغارستان راه‌های رسیدن کشتی گیران به المپیک ۲۰۲۰ است و همین موضوع کار را نسبت به گذشته سخت‌تر کرده به همین منظور باید با جدیت، برنامه ریزی مدون و تلاش چند برابری جهت رسیدن به هدفمان حرکت کنیم.


بیشتر بخوانید:

اعلام زمان مرحله اول انتخابی تیم‌های ملی کشتی از سوی بنا و محمدی

نمره قبولی شاگردان محمدی در اولین تورنمنت خارجی/ قهرمانی ایران در جام کشتی الروسا


انتهای پیام/

صحبت های سرمربی تیم ملی درباره برنامه های آزادکاران بزرگسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.