سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان قهرمان المپیاد استعدادهای برتر کاراته کشور

اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر کاراته نونهالان و نوجوانان کشور که به میزبانی اراک برگزار شد، با قهرمانی تیم کرمان خاتمه یافت.

هادی نخعی، عضو هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر کاراته نونهالان و نوجوانان کشور با حضور ۳۶۰ ورزشکار از ۳۱ استان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

وی افزود: تیم کاراته استان کرمان در بخش نوجوانان به سرمربیگری عليرضا احمدى، مربیگری سجاد حاج غلامعلى و سرپرستی احسان رستگارى و در رده ی نونهالان به سرمربیگری رسول غزنوى، مربیگری حسين غزنوى و سرپرستی احسان رستگارى در این رقابت ها حضور یافت.

نخعی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، تیم کرمان با کسب 2 مدال طلا بر سکوی قهرمانی تکیه زد، فارس با یک طلا و 2 برنز نایب قهرمان شد و تیم آذربایجان غربی با یک طلا و یک برنز به مقام سومی دست یافت.

وی یادآور شد: بر این اساس، محراب مددی ماهانی و طاها بشاورد، به ترتیب در اوزان 63-  و 70+  کیلوگرم در بین 29 کاراته کا بر سکوی نخست ایستادند و با اقتدار در ميان مدعيان كشورى، قدرت نمايى كردند.

انتهای پیام/ب

کاراته کاهای کرمانی بر سکوی نخست المپیاد استعدادهای برتر کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.