سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بانگر همچنان پابرجا به کار خود ادامه می دهد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به یکساله شدن فعالیت بیمارستان موقت «بانگر» شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب، گفت: طی این مدت بیش از هشت هزار نفر در این بیمارستان بستری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  اظهار کرد: در زلزله 21 آبان سال گذشته متاسفانه بیمارستان شهدای سرپل ذهاب دچار آسیب شد و در آن شرایط با توجه به تعداد بالای مجروحان نیاز به وجود یک بیمارستان بسیار احساس می‌شد.

وی با بیان اینکه ساختمان فعلی بیمارستان بانگر خوابگاه سپاه بود، ابتدای آذرماه سال گذشته برای راه اندازی یک بیمارستان موقت در اختیار دانشگاه قرار گرفت گفت: این بیمارستان  55 تختخواب چهار تخت ICU و CCU، هشت تخت زایمان و 16 تخت اورژانس و نیز دو اتاق عمل و  هشت تخت دیالیز دارد.

مرادی بیان کرد:از سال گذشته تاکنون بیش از 145 هزار نفر به اورژانس این بیمارستان و بیش از 70 هزار نفر نیز به کیلینک تخصصی بیمارستان که کمی با آن فاصله دارد مراجعه کرده اند و در مجموع طی یک سال این بیمارستان بیش از 210 هزار مراجعه کننده سرپایی داشته است بیش از 8800 نفر در آن بستری شدند و بیش از 3400 عمل جراحی کوچک و بزرگ و بیش از 840 زایمان طبیعی در این بیمارستان انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت این بیمارستان همچنان ادامه دارد گفت: تا زمانی که بیمارستان سرپل ذهاب که کار مقاوم سازی آن عملا پایان گرفته و تا دو هفته دیگر آغاز به کار می کند، شروع به کار نکند، بانگر همچنان به کار خود ادامه می دهد.

 

انتهای پیام/ز

بیش از 3400 عمل جراحی کوچک و بزرگ در بیمارستان بانگر انجام شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.