سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات قم خبر داد؛

آغاز نام نویسی بیستمین دوره عتبات عالیات دانشگاهیان

مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات قم از آغاز نام نویسی بیستمین دوره عتبات عالیات دانشگاهیان خبر داد.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت الاسلام طاهری ،مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات استان قم از آغاز بیستمین دوره ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهیان خبر داد و گفت: با وجود بالا رفتن هزینه های سفر عتبات عالیات و تنگناهای اقتصادی که دانشجویان دارند اما هنوز میل و تقاضای اشتیاق برای زیارت کربلا در بین دانشگاهیان هست و در تلاش برای ثبت نام هستند.

وی افزود: با یاری حضرت حق ثبت نام دوره بیستم عتبات دانشگاهیان کلید خورده و تا 10 دی ماه ادامه دارد که امیدوارم این بار هم دانشجویان قمی مانند دوره های گذشته در صدر استقبال از این برنامه معنوی باشند.

حجت الاسلام طاهری افزود: علاوه بر کاروان هایی که قرعه کشی می شود، آمادگی داریم که به دانشگاه ها کاروان اختصاصی بدهیم تا دانشجویان با هم کلاسی ها و هم دانشگاهی های خود اعزام سفر عتبات شوند.

مسئول شورای هماهنگی عتبات دانشگاهیان استان قم اضافه کرد: برای دانشجویانی که از طریق کاروان های هوای عازم می شوند 30 میلیون ریال از طریق بانک ملت و برای دانشجویانی که از طریق زمینی عازم این سفر می شوند 20 میلیون ریال وام قرض الحسنه از سوی ستاد عتبات کشور منظور شده است.

انتهای پیام/ش

ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.