سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت سردسته هواداران افراطی تیم بوکاجونیورز در اسپانیا

پلیس اسپانیا در آستانه دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس بین تیم‌های بوکاجونیورز و ریورپلاته آرژانتین در شهر مادرید، سردسته هواداران افراطی تیم بوکا را به کشورش بازگرداند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پلیس اسپانیا «ماکسی مازارو» یکی از سردسته‌های هواداران افراطی تیم بوکاجونیورز را که در آمریکای جنوبی به «باراس براواس» معوف هستند، در فرودگاه باراخاس بازداشت کرد و به آرژانتین بازگرداند.
به گفته منابع پلیس آژانس خبرگزاری «افه» اسپانیا، مازارو توسط مقامات شناسایی شده و به عنوان بخشی از اقدامات امنیتی پیش از دیدار برگشت تیم‌های بوکا جونیور و ریورپلاته که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال مادرید برگزار خواهد شد، اجازه ورود به اسپانیا به او داده نشده است.

با توجه به گزارش «افه» این فرد سابقه جنایی گسترده‌ای دارد و پلیس اسپانیایی او را یکی از مهمترین و خطرناک‌ترین اعضای هواداران افراطی بوکا می‌داند. مقامات اسپانیا برای جلوگیری از تکرار اتفاقات خشونت آمیز قبل از مسابقه رفت در بوئنوس آیرس که منجر به لغو بازی برگشت و سپس انتقال آن به پایتخت اسپانیا شد، اقدامات احتیاطی فراوانی را برای دیدار روز یکشنبه انجام داده اند.

تصمیم جنجالی برای انتقال دیدار نهایی جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی به اروپا از سوی هر دو باشگاه، طرفداران آن و بسیاری از فوتبالی‌های آمریکایی‌های جنوبی در جهان مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. اما با وجود این مخالفت‌ها با تصمیم کومبول، این بازی روز یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت محلی) در برنابئو برگزار خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه مساوی ۲-۲ به پایان رسیده و قرار بود دیدار برگشت روز ۲۴ نوامبر (سوم آذر) در ورزشگاه مانیومنتال برگزار شود، پس از حمله هواداران ریورپلاته به اتوبوس تیم میهمان و زخمی شدن تعدادی از بازیکنان این تیم، به تعویق افتاد.


بیشتر بخوانید:



انتهای پیام/


سرکرده هواداران افراطی بوکا در مادرید بازداشت شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.