سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات سالانه 500 تن کود آلی با برند سبز بهار از شهرضا به کشورهای خلیج فارس

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرضا گفت:صادرات تولیدی کود آلی با برند سبز بهار هرساله مقدار 500 تن تولیدات خود را به کشورهای خلیج فارس صادر می‌کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا باقری مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرضا با اشاره به توسعه یک واحد تولیدکننده گیاهان دارویی از مشاغل خانگی به صنعتی در شهرستان شهرضا، اظهار داشت: مجوز یک واحد تولیدکننده گیاهان دارویی از مشاغل خانگی به صنعتی با ظرفیت سالانه 35 تن صادر شد.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرضا با بیان این‌که پیشرفت فیزیکی کارخانه در حال احداث حدود 72 درصد است، افزود: طرح جهان‌بخش کمالی تولیدکننده گیاهان دارویی با برند طلای طبیعت از جمله طرح‌هایی است که از سال‌های قبل با مجوز مشاغل خانگی با تولید محدود در محل استیجاری شروع به کار شده و هم اکنون برای توسعه فعالیت، مجوز صنعتی  با ظرفیت سالانه 35 تن برای واحد مذکور صادر شده است.

 وی با اشاره به پیگیری صدور مجوز بسته‌بندی محصولات گلخانه‌ای برای صادرات از شهرستان شهرضا، گفت: کارگاه سورت و بسته‌بندی محصولات گلخانه‌ای با ظرفیتی حدود 2 تن در سال در حال  فعالیت است.

باقری بیان کرد: کارگاه سورت و بسته‌بندی محصولات گلخانه‌ای شامل خیار، گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای، بادمجان برای صادرات است، مؤسس این کارگاه در خواست صدور مجوز بسته‌بندی محصولات گلخانه‌ای را داشته که هم اکنون صدور مجوز در دست اقدام این مدیریت است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا با اشاره به صادرات تولیدی کود آلی با برند سبز بهار در شهرستان شهرضا، عنوان کرد: صادرات تولیدی کود آلی با برند سبز بهار هرساله مقدار 500 تن تولیدات خود را به کشورهای خلیج فارس صادر می‌کند.

 

انتهای پیام/م

 

ایجاد کارخانه گیاهان دارویی در شهرضا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.